A.K's-Granat

29.05.2012 15:34

Jak jste si už mohli všimnout Granát je náš miláček. Je to hřebeček Welsh mountain pony sekce A bílé barvy. Zařazený do ZPK welšského ponyho. Narozený 12.6.2000. KVH je 116cm OH 147, Ohlo. 16, Třída 7,9. Je tvrdohlavý ale mírumilovný, nemá rád čištění kopyt... u zadních se snaží kopat. Rád se mazlí. A když má někdo nějaký pamlsek tak po něm hned chňapne. Rád si z nás dělá srandu ;)

 

 

 

Granátkův Deníček

12.5.2012

Tak už je to tu. Ale furt se cítím mladý, berle ještě nepotřebuju a ani protéza mi nepadá. Dneska byl takle fajnej den svítilo sluníčko a lepila se na mně spousta fakt sexy holek. Všem sem jim koupil drinky. Pak za mnou došly ty kamarádky s kterýma chodím ven a začly mi přát všechno nejlepší k narozenivám... na chvíli jsem se zarazil... to je mi už 22? Jenže než jsem se probral byly ty kámošky zase pryč, asi to byl jenom přelud. Ale narozeniny opravdu mám ;)